Oficjalne Forum Gildii "Mysterius"
Wojownik
- postaæ g³ównie ofensywna, która potrafi u¿ywaæ broni
dwurêcznych oraz mieczy jednorêcznych. Dla pocz±tkuj±cych
najlepsza rasa.
Sura
- postaæ potrafi±ca u¿ywaæ tylko jednorêcznych mieczy,
nadrabia jednak t± stratê mocnymi czarami ofensywnymi i
defensywnymi.
Szaman
- postaæ, która u¿ywa dzwony i wachlarze. Doskonale
wspomagaj±ca innych graczy potê¿n± magi± b³yskawic lub smoka.
Niestety, ta rasa nie mo¿e u¿ywaæ ¿adnej broni która nie do nich
przeznaczona. Pomaga innym klasom podczas walki czarami
wspomagaj±cymi.
Ninja
- jedyna postaæ potrafi±ca korzystaæ ze sztyletów, ³uków, a
tak¿e jednorêcznych mieczy. Podczas nauki swoich umiejêtno¶ci
ninja uczy siê tak¿e zatruwania przeciwników. Ma wiele broni, jest
szybki, ma tanie ksiêgi umiejêtno¶ci.
Umiejêtno¶ci:
Kolejnym etapem jest W trakcie rozgrywki, ka¿da postaæ musi pod±¿yæ
jedn± z dwóch okre¶lonych dróg rozwoju:
Wojownicy:
o Moc cia³a (Body)
Najpopularniejsza profesja w Metin2. Ataki Wojowników Body maj±
kontaktowy charakter. G³ówna potêga wojowników Body tkwi w ich sile.
Du¿e obra¿enia, szybko¶æ sprawiaj±, ¿e body jest najlepsz± klas± dla
pocz±tkuj±cych.
o Moc duszy (Mental)
W przeciwieñstwie do body mentale skupiaj± siê bardziej na defensywie
ni¿ ofensywie. ¯adna inna profesja nie potrafi przyj±æ na „klatê” tyle
ciosów co Mental. Mental potrafi atakowaæ w pó³ dystansie- w linii prostej.
Sura:
o Czarna magia (Black Magic)
Sura Black Magic uwa¿ana jest za najlepsz± profesjê do PvP. Postaci± t±
trudniej jednak zdobywaæ do¶wiadczenie. Skille ra¿± zaledwie kilku
przeciwników (je¿eli stoj± ko³o siebie). Jedyn± zdolno¶ci± doskona³± do
jego zdobywania jest ogniste uderzenie które atakuje wszystkich
przeciwników w pobli¿u.
o Magia broni (Weapon)
Postaæ, która na niskich poziomwach zabija potwory doskonale, ale
wyra¼nie ustêpuje wojownikom. Natomiast PvP to styl gry nie
przeznaczony dla niej. Na poziomie 50 Sura staje siê prawdziwym
postrachem wojowników i szamanów. G³ównie dziêki „rozproszeniu magii”,
które potrafi wy³±czyæ wszystkie buffy (poza ognistym duchem sury
Czarnej Magii). Jednak, niektóre skille Weapona s± zbugowane (wystêpuj±
te¿ b³êdy w t³umaczeniu), przez co wielu graczy nie wybiera tej ¶cie¿ki
rozwoju Sury. Ogólnie Weaponem gra siê podobnie jak wojownikiem body
z powodu podobnych skilli: wir miecza -> smoczy wir, uderzenie palcem -
> trzystronne ciêcie, itp.
Szamani:
o Magia boga smoków (Dragon)
Dragon posiada niewielk± si³ê ataku. G³ówn± si³± tej profesji s± buffy,
które zapewniaj± obronê, wiêksz± szansê na atak krytyczny, itp. Profesja
idealnie nadaje siê do wspomagania innych, bardziej wyspecjalizowanych
w walce klas. W ostatnim czasie usuniêto bug szamanów. Dziêki temu
Dragon mo¿e podpaliæ swojego przeciwnika dziêki czemu warto¶æ bojowa
(zw³aszcza w PvP) tej profesji znacznie wzrasta. „Szaman Smok” zaczyna
pokazywaæ swoj± prawdziw± warto¶æ w PvP dopiero na wy¿szych lvl.
o Magia b³yskawic (Lightning)
Ta profesja jest bardziej wyspecjalizowana w walce, ni¿ Dragon. Ataki
zadaj± mniejsze obra¿enia ni¿ u Dragona + umiejêtno¶æ leczenia okazuje
siê nieocenion± przewag± w PvP nad innymi graczami.Postaæ ta na
wy¿szych lvl-ach umiejêtno¶ci „Leczenie” jest chêtnie przyjmowana do
grup w lochu paj±ków, gdzie expi± g³ownie lvl-e 50+, dziêki czemu
postaci± t± umiejêtny gracz mo¿e szybko nabiæ wysoki lvl.
Ninja:
o Umiejêtno¶æ zabójcy (Dagger)
Ninja Dagger walczy niezwykle szybkimi sztyletami. Pod tym wzglêdem
tylko Body mo¿e siê równaæ z Daggerem. Dagger specjalizuje siê w
atakach od ty³u dziêki czemu zadaje spore obra¿enia.Specjaln±
umiejêtno¶ci± ninjy Dagger jest „krycie siê”, dziêki któremu jest
niewidzialny(-a) i zadaje wiêksze obra¿enia z zasadzki.
o Umiejêtno¶æ ³ucznictwa (Archer)
Archer posiada umiejêtno¶ci zwi±zane z ³ukiem. Jest to najmniej
„samowystarczalna” profesja. Samotne expienie w zasadzie odpada.
Archer nadrabia to skuteczno¶ci± w PvP (dorównuje surze BM), oraz
doskona³ym lurowaniem. ¯adne Pt. nie poradzi sobie bez ninji a Archer
radzi sobie znacznie lepiej z lurowaniem ni¿ Dagger, dziêki atakom
magicznym wykonywanym z ³uku i czarowi przy¶pieszaj±cemu -
„bezszelestny chód” ( pó¼niej „chód wiatru” oraz „chód
Boga”).
W pvp (gracz na gracza)ka¿da postaæ jest dobra. Gra polega g³ównie na
zdobywaniu do¶wiadczenia swoj± postaci±, kompletowaniu przydatnego
nam ekwipunku, doskonaleniu swoich czarów, sprzedawaniu
nieprzydatnego nam ekwipunku i walczeniu z oponentami z innych
królestw. Jest równie¿ mo¿liwo¶æ zrzeszania siê graczy w gildie (takie jak nasza),
budowania w³asnych zamków, walczeniu ramie w ramie w wojnach gildii
lub nawet w wojnach królestw [s³ynny „event” - „Obrona Króla”(30 dnia
miesi±ca)]. Gracze mog± te¿ ³±czyæ siê w pary, które bior± ¶luby, oraz
chwilowe grupy zwane PT (player’s team), które razem zdobywaj±
do¶wiadczenie. Kiedy cz³onek ,,team’u” ma tzw. dowództwo to cz³onkowie
PT otrzymuj± bonusy do do¶wiadczenia...
JUTRO To DZI¦
TYLE ¯E JUTRO!
Offline
U¿ytkownik
Mogê siê rozpisaæ o postaci ninja dagger? To jest moja druga gra daggerem i wiem o nim do¶æ du¿o. Byæ mo¿e komu¶ siê to przyda. Tylko nie wiem czy mogê to tu napisaæ czekam na odpowied¼ najlepiej na pw.
Offline