"Spis Questów" ______________
Poziom 1 Zadanie od Strażnika Miasta: Idź do Obrońcy, masz kupić dla niego napoje u Handlarza Różnościami Nagroda: 200 yang, losowy przedmiot
Poziom 2 Zadanie od Strażnika Miasta: Zabij 9 dzikich psów Nagroda: 250 doświadczenia, 1000 yang, Czerwone Mikstury(S) x 15
2 Misja: Zadanie: Zabij 10 dzikich psów lub 5 głodnych wilków Nagroda: 10% doświadczenia, zbroja+0 dla klasy którą gramy
Poziom 3 Zadanie od Strażnika Miasta: Idź do Handlarza Różnościami: i pomóż jej w oddaniu książki do jej ojca Nagroda: 450 doświadczenia, 5000 yang, Niebieskie Mikstury(S) x 20
3 Misja: Zadanie: Zabij 20 dzikich psów albo 10 głodnych wilków Nagroda: 10% doświadczenia, hełm+0
Poziom 4 Specjalne zadanie od Biologa Chegibrab: Chce on 5 kwiatów brzoskwini. Walimy w kazdego "alfa" i kwiatki pojedynczo do biologa. Nagroda: Miecz +3 (początkowy) 500 doświadczenia, 1k. yang
4 Misja: Zadanie: Zabij 15 głodnych wilków albo 5 głodnych wilków alfa Nagroda: 10% doświadczenia, tarczę +0, Czerwone Mikstury(S)x20
Poziom 5 Zadanie od Nauczyciela: Idź do nauczyciela w mieście i wybierz swoją Ścieżkę Umiejętności Nagroda:: 4 punkty umiejętności
5 Misja: Zadanie: Zabij 10 głodnych wilków alfa albo 10 głodnych błękitnych wilków Nagroda: 10% doświadczenia, losowe mikstury
Poziom 6 Zadanie od Strażnika Miasta: Idź do Kowala i pomóż mu odebrać jego świński nos od Dozorcy Nagroda: 1300 doświadczenia, 2.000 yang, Futro Wilka+
Zadanie od Kowala: Mamy zanieść wędkę do Rybaka Nagroda: 5.000 yang
Zadanie od Handlarza Różnościami:: Pomóż jej odebrać pustą butelkę od Yonah, który każe nam znaleźć nasionko brzoskwini zjedzone przez dziki. (Yonah mówi o knurach ale zabijać trzeba dziki) Nagroda: 1500 doświadczenia, 1.000 yang
6 Misja: Zadanie: Zabij 20 głodnych błękitnych wilków albo 10 głodnych dzików Nagroda: 10% doświadczenia, losowy przedmiot
Poziom 7 Zadanie od Handlarza Różnościami:: Dowiedz się co jej Ojciec chce zjeść Nagroda: 1.000 doświadczenia, 1500 yang
Zadanie od Rybaka: Musimy przynieść mu 5 Martwych okoni (znów błąd w tłumaczeniu bo chodzi o martwe karasie) Nagroda: miecz +3
7 Misja: Zadanie: Zabij 10 głodnych dzików albo 5 głodnych błękitnych alfa wilków Nagroda: 10% doświadczenia, losowy przedmiot
Poziom 8 Zadanie od Baek-Go: Znaleźć wątrobę błękitnego wilka potrzebną do zrobienia lekarstwa Nagroda: 3.000 doświadczenia, 5.000 yang, Futro wilka
8 Misja: Zadanie: Zabij 20 głodnych dzików albo 10 błękitnych alfa wilków Nagroda: 10% doświadczenia, losowy przedmiot
Poziom 9 Zadanie od Strażnika Miasta: Zakończyłeś jego podstawowy trening Nagroda: 5.000 doświadczenia, 2.000 yang
Zadanie od Kowala: Zanieś list do jego przyjaciela Deokbae w mieście na 2 mapie Nagroda: 4.000 doświadczenia, 3.000 yang
9 Misja Zadanie: Zabij 15 głodnych błękitnych alfa wilków albo 5 głodnych czerwonych dzików Nagroda: 10% doświadczenia, losowy przedmiot
Poziom 10 Zadanie od Kapitana: Porozmawiaj z muzykiem Yuhwanem w mieście na 2 mapie Nagroda: 5.000 doświadczenia. 2.000 yang
Zadanie od Aranyo: Znajdź jej męża, Soon Nagroda: 7.000 doświadczenia, 10.000 yang
Zadanie od Soon: Porozmawiać z Urielem na temat wachlarzy Nagroda: 6.000 doświadczenia oraz 2.000 yang
10 Misja: Zadanie: Zabij 20 głodnych błękitnych alfa wilków albo 10 głodnych czerwonych dzików Nagroda: 10% doświadczenia, losowy przedmiot
Poziom 11 Zadanie od Handlarza Zbrojami: Pomóż mu odebrać jego zbroję od Kowala, który wyśle nas do Uriela po rudę żelaza, Octavio po skórę i Yonaha po węgiel. Żeby otrzymać te przedmioty będziemy musieli dostarczyć Urielowi księgę klątw, którą zabrały mu dzikie psy, Octavio żółć z niedźwiedzia a Yonahowi glinę z czerwonych dzików Nagroda: 26.000 doświadczenia, 15.000 yang, nos świni, zbroja od 18 poziomu+3
11 Misja: Zadanie: Zabij 10 głodnych czerwonych dzików albo 5 głodnych niedźwiedzi Nagroda: 10% doświadczenia, losowy przedmiot
Poziom 12 Zadanie od Kapitana: Zabij 10 głodnych szarych alfa wilków (kapitan nam mówi o szarych wilkach ale chodzi o szare alfa wilki) Nagroda: 10.000 doświadczenia, 3.500 yang
Zadanie od Octavio: Znajdź książkę kucharską, idź do Soon a następnie będziemy musieli mu przynieść jelito wypadające z szarych wilków Nagroda: 12.000 doświadczenia, 5.000 yang, szpon wilka
12 Misja: Zadanie: Zabij 15 niedźwiedzi albo 10 szarych wilków Nagroda: 10% doświadczenia, losowy przedmiot
Poziom 13 Zadanie od Starszej Pani: Musimy jej przynieść futrzany płaszcz, zabijając szare wilki. Nagroda: 15.000 doświadczenia, czerwona mikstura oraz zbroję + 2
13 Misja: Zadanie: Zabij 20 szarych wilków albo 5 niedźwiedzi grizzly Nagroda: 10% doświadczenia, losowy przedmiot
Poziom 14 Zadanie od Kapitana: mamy zniszczyć jeden Metin bitwy (tutaj najlepiej poprosić kogoś o pomoc bo samemu ciężko zrobić tego questa) Nagroda:20.000 doświadczenia, 10.000 yang
14 Misja: Zadanie: Zabij 15 niedźwiedzi grizzly albo 5 szarych alfa wilków. Nagroda: 10% doświadczenia, losowy przedmiot
Poziom 15 Zadanie od Kapitana: Rozmowa z Yuhwan w 2 wiosce Nagroda: 20.000 doświadczenia, 10.000 yang
Zadanie od Ah-Yu: Porozmawiaj z Handlarzem Bronią , który każe iść do Octavio. Ten znów wyśle nas do Yu-Rang w 2 wiosce po ryżowe ciasteczko. Pogadaj z dokuczającą jej dziewczynką, wróć do Yu-Rang po ciasteczko z którym wróć do Ah-Yu. Nagroda: 26.000 doświadczenia, 10.000 yang
15 Misja: Zadanie: Zabij 20 niedźwiedzi grizzly albo 10 szarych alfa wilków. Nagroda: 10% doświadczenia, losowy przedmiot
Poziom 16 Zadanie od Kapitana: Mamy zabić szpiega, który zbiegł do Białych Zaprzysiężonych. Musimy zabijać zaprzysiężonych żołnierzy i łuczniczki na 2 mapie (nie mają dopisku biały), jak wypadnie zwój wracamy do Kapitana Nagroda: 40.000 doświadczenia, 5.000 yang
Zadanie od Kowala:: Musimy znaleźć topór. Zabijaj Zaprzysiężonych żołnierzy a jak wyleci topór, wróć do Kowala Nagroda: 36.000 doświadczenia, 10.000 yang, ornament
16 Misja: Zabić 15 szarych alfa wilków albo 5 tygrysów Nagroda: 10% doświadczenia, losowy przedmiot
Poziom 17 Zadania nie ma.
17 Misja Zabić 20 szarych alfa wilków albo 10 tygrysów Nagroda: 10% doświadczenia, losowy przedmiot
Poziom 18 Zadanie od Handlarza Różności: Trzeba znaleźć spinkę do włosów. Musisz zabijać zaprzysiężonych łuczników, a jak wypadnie spinka wrócić do Handlarza Nagroda: 60.000 doświadczenia, 10.000 yang, bilet na konną jazdę
18 Misja Zabić 20 tygrysów albo 10 czarnych niedźwiedzi Nagroda: 10% doświadczenia, losowy przedmiot
Poziom 19 Zadanie od Mirine: Trzeba odnaleźć brata Mirine. Musimy iść do 2 wioski i porozmawiać z Yu-hwan oraz Yang-Shin i wrócić do Mirine Nagroda: 122.000 doświadczenia, 5.000 yang
19 Misja: Zabić 20 czarnych niedźwiedzi albo 10 brązowych niedźwiedzi Nagroda: 10% doświadczenia, losowy przedmiot
Poziom 20 Zadanie od Obrońcy: Zabić M-Jung. Musisz zabić M-Junga (jeżeli będzie z dopiskiem bezduszny to trzeba ubić i poczekać aż się pojawi ten bez przydomka i z obstawą). Najczęściej można go znaleźć na górze 1 mapy. Nagroda: 122.000 doświadczenia, 20.000 yang, srebrna bransoletka
Zadanie Specjalne od Biologa Chaebirag: Należy przyniesc mu 10 kwiatow bzu. Bez bedzie wypadal z Glodnych Czarnych Niedzwiedzi (z kazdego zabitego po 1 az do uzbierania 10). Biolog jednak uwaza niektore za "uszkodzone" (srednio 2 na 10). W takim wypadku trzeba polowac dalej. Nagroda: 95.000 Doswiadczenia 15.000 Yang Miedziana Bransoleta+3
20 Misja Zabić 20 brązowych niedźwiedzi albo 15 zaprzysiężonych łuczników Nagroda: 10% doświadczenia, losowy przedmiot
Poziom 21 Zadanie od Handlarza Bronią: Przynieść płótno i rude żelaza. Idziemy do Uriela po żelazo a on wysyła nas po swój tobołek z rzeczami (zabijamy tygrysy dopóki nie wypadnie nam tobołek Uriela). Po płótno idziemy do 2 wioski do Ariyoung, ona nas wyśle do Ah-Yu. I wracamy do Handlarza. Nagroda: 122.000 doświadczenia, 20.000 yang, broń +3 dla klasy którą gramy
21 Misja Zabić 20 zaprzysiężonych łuczników albo 10 białych tygrysów Nagroda: 2-10% doświadczenia, losowy przedmiot
Poziom 22 Zadania na tym poziomie nie ma
22 Misja Zabić 25 białych tygrysów lub 10 zaprzysiężonych komandorów Nagroda: 2-10% doświadczenia, losowy przedmiot
Poziom 23 Zadanie od Obrońcy: Mamy zabić Eun-Jung. Wykonanie podobne jak poziomie 20 tylko postać się zmienia. Nagroda: 150.000 doświadczenia, 25.000 yang, złoty naszyjnik +4
Misja 23 Zabić 20 Tchorz Zaprzysiezony Komandor albo 40 złych żołnierzy czarnego wiatru Nagroda: 2-10% doświadczenia, losowy przedmiot
Poziom 24 Zadanie od Mirine:: Przynieś mundur jej brata. Musisz bić wszystkich z Gangu Czarnego Wiatru dopóki nie wypadnie zużyty czarny uniform Nagroda: 25.000 doświadczenia, miecz na 25 poziom
24 Misja Zabić 60 żołnierzy czarnego wiatru (tych bez nazwy w grze) lub 80 maniaków czarnego wiatru Nagroda: 2-10% doświadczenia, losowy przedmiot
Poziom 25 Zadanie od Kapitana: Mamy dowiedzieć się czegoś o kawalerii, zadanie polega na bieganiu od osoby do osoby. Nagroda: 150.000 doświadczenia, 30.000 yang, złote kolczyki
Zadanie od Starszej Pani: Zabić 30 Jin-Hee. Nagroda: Pierścionek ślubny (Potrzebny do ślubu).
Zadanie od Stajennego Mamy przynieść mu medal konny (można go zdobyć w legowisku małp na 2 mapie lub pustyni albo kupić na rynku), następnie będziemy musieli zabić 20 dzikich łuczników w czasie 30 minut (lepiej się wcześniej przygotować i rozpoznać teren bo w razie niepowodzenia medal przepada ). Po powrocie musimy odczekać 24 godziny aż stajenny przygotuje obrazek konia, potem zapłacić 100.000 yang i już możemy jeździć na koniu
Zadanie od biologa zebrać 10 grzybów Tue (wypadają z głodnych brązowych niedzwiedzi- i tylko te się licza) Nagroda: 200.000 doświadczenia, 20.000 yang + losowy przedmiot (np. żelazny hełm +2)
25 Misja Zabić 80 żołnierzy piechoty albo 20 Jak-To Nagroda: 2-10% doświadczenia, losowy przedmiot
Poziom 26 26 Misja Zabić 80 dzikie sługi lub 20 Gu-Ryung Nagroda: 2-10% doświadczenia, losowy przedmiot
Poziom 27 Zadanie od Kapitana: Zniszcz Metin Czerni. Musimy zniszczyć Czarny Metin (Metin Czerni). Dostępny na 1 i 2 mapie. Nagroda: 300.000 doświadczenia, 15.000 yang, ornament i czerwony klejnot
Zadanie od Ariyoung Znajdź jej zaginionego męża, potem zabijaj Goo-Pae (aż ci nie wypadnie pamiątka po mężu, którą jest pierścionek. Można bić w kilka osób bo pierścionek i tak wpada do plecaka automatycznie). Nagroda: 300.000 doświadczenia, 10.000 yang
27 Misja Zabić 30 Gu-Ryung albo 20 Generałów Nagroda: 2-10% doświadczenia, losowy przedmiot
Poziom 28 Zadania na tym poziomie nie ma
28 Misja Zabić 35 orków albo 30 generałów Nagroda: 2-10% doświadczenia, losowy przedmiot
Poziom 29 29 Misja Zabić 40 orków albo 30 zwiadowców orków Nagroda: 2-10% doświadczenia, losowy przedmiot
Poziom 30 Zadanie od Ah-Yu: Mamy znaleźć 3 oszczepy należące do jej zaginionego męża, zabijając dzikusów (zabijaj Dzikich Żołnierzy, Łuczników i Generałów). Oszczepy wypadają do plecaka a nie na ziemię i mają postać shirikenow. A ponieważ nie pojawia sie żaden komunikat trzeba sprawdzać co jakiś czas czy quest już nie jest zakończony. Nagroda: 300.000 doświadczenia, 20.000 yang
Zadanie od Uriela: Mamy udać się do Lochu Małp i przynieść mu dane z tablicy (wystarczy dotknąć tablicy z komnacie matki małp, jest przy wyjściu). Potem musimy dostarczyć mu dane z tablicy przy ezoterycznej wieży (stoi w dolinie Seugryong na samym środku mapy) cytat: Tajoj napisał(a) Droga do ostatniej komnaty z tablicą. Wchodzisz do Lochu i dujesz do przodu cały czas. W 4 komnacie masz ślepy zaułek i 2 skręty w lewo jeden za drógim. Wybierasz ten dalszy. Dujesz dalej do przodu do kolejnej ślepej uliczki i w niej skręcasz w prawo. Następny teleport przenosi do ostatniej komnaty z tablicą. Dla ułatwienia najlepiej wbić na koniku . Nagroda: 420.000 doświadczenia, 20.000 yang
30 Misja Zabić 40 Elit. Orc Zwiadowców albo 30 ...... (latające oka na pustyni ) Nagroda: 2-5% doświadczenia, losowy przedmiot
Poziom 31 Zadanie od Huahn-So: Przynieść ulubione kwiaty Airyoung. Nagroda: 400.000 doświadczenia, 12.000 yang
31 Misja: Zabić 50 50 Duzy Łysy ork Zwiadowca albo 45 (latające oka na pustyni) Nagroda: 2-5% doświadczenia, losowy przedmiot
Poziom 32 Zadanie od Uriela: Część I - Musimy przynieść od Wędrownego Handlarza brakującą stronę do książki. Handlarz za to żąda 20 srebrnych mieczy +0, jak mu je damy wyśle nas po tą kartkę do Memoriału Woela (na 1 mapie, będzie zaznaczony). UWAGA !! Srebrne miecze można kupić u Handlarza Bronią Nagroda: 1.000.000 doświadczenia, 50.000 yang, łzy boga
Część II - Musimy udać się do Łowcy w 2 wiosce na rozmowę. Łowca powie nam o następnej stronie książki, żeby ją zdobyć musimy zabijać Elit. Ork Czarodziej. Nagroda: 1.000.000 doświadczenia, 50.000 yang, 10 Białych Flag
Część III - Mamy iść do Mrocznej Świątyni po kolejną stronę. Musimy zabijać Best. Fanatyk / elit. ezot. fanatyk Nagroda: ....patrz poziom 40
32 Misja: Zabić 50 Czarnych Łysych Orków Wojowników albo 40 Małych Podłych Pająków Nagroda: 2-5% doświadczenia, losowy przedmiot
Poziom 33 Zadanie od Kowala: Mamy mu przynieść po 100 rudy złota, srebra i ebonitu na nową broń Nagroda: 200.000 doświadczenia, 20.000 yang, broń +3
33 Misja Zabić 35 Ezoterycznych Fanatyków albo 30 Król skorpion Nagroda: 2-5% doświadczenia, losowy przedmiot
Poziom 34 Zadanie od Kowala: Mamy mu przynieść po 100 rudy miedzi, ebonitu i kawałków pereł na nowy pancerz Nagroda: 200.000 doświadczenia, 20.000 yang, zbroja +3
34 Misja Zabić 40 Ezoterycznych Fanatyków albo 40 Król skorpion Nagroda: 2-5% doświadczenia, losowy przedmiot
Poziom 35 Zadanie od Deokbae: Musimy odzyskać złoty topór Deokbae od Dzikich Generałów Nagroda: 400.000 doświadczenia, 30.000 yang
35 Misja Zabić 40 Ezoterycznych Arahan albo 40 Trujących Pająków Nagroda: 2-5% doświadczenia, losowy przedmiot
Poziom 36 Zadanie od Mirine: Starszy brat Mirine znów zaginął, musisz udać się do Yu-hwan (2 wioska), pogadać z nim. Następnie idziemy do Yang-Shin, a ten każe nam poszukać brata w dolinie smoka (lecimy do doliny orków a tam do kółeczka na mapie) Nagroda: 600.000 doświadczenia, 35.000 yang
36 Misja Zabić 20 Wodzów Ezoterycznych Arahan albo 20 Wężowy Miecznik Nagroda: 2-5% doświadczenia, losowy przedmiot
Poziom 37 Zadanie od Yu-Rang: (2 wioska) Jej przyjaciółka Taurean chwaliła się jej, że powiesiła dzwonek na pustynnym pająku i musimy iść to sprawdzić. Idziemy na pustynię i bijemy dowolne pająki. Pojawia się komunikat, że nie znaleźliśmy dzwonka. Wracamy do wioski i rozmawiamy z Taurean, która prosi nas o zawieszenie dzwonka. Wracamy na pustynię i znów bijemy pająki aż pojawi się komunikat o zdaniu misji. Wracamy do wioski po nagrodę. Nagroda: 700.000 doświadczenia, 30.000 yang
37 Misja Zabić 30 Boss wojownik arahan Nowe !! (w świątyni, na dalszych platformach)) albo 20 Czerwonych Pająków Nagroda: 2-5% doświadczenia, losowy przedmiot
Poziom 38 Zadanie od Soon: Najpierw musimy się udać do jego żony Aranyo, która wysyła nas do Handlarza Różnościami. Ta znów kieruje nas powrotem do Soona, który każe nam przynieść Świątynną Księgę. (musimy zabijać Mrocznych Fanatyków, czyli zwykłych ezoteryków, dopóki nam ona nie wypadnie) Nagroda: 850.000 doświadczenia, 20.000 yang
38 Misja Zabić 40 Best. Wodz. Arachan albo 20 Szponiastych Pająków Nagroda: 2-5% doświadczenia, losowy przedmiot
Poziom 39 Zadanie od Yu-Rang: Mamy odzyskać torty ryżowe od pająków na pustyni. Do zaliczenia questa musimy zabijać Młode Pająki. Misja na czas... na wykonanie jej mamy tylko 30 min. Torty wpadają bezpośrednio do plecaka. Nagroda: 900.000 doświadczenia, 25.000 yang
39 Misja Zabić 40 Ezot. Dręczycieli albo 30 Pająków Żołnierzy Nagroda: 2-5% doświadczenia, losowy przedmiot
Poziom 40 Poszukiwanie 3 strony: Musimy zabijać mrocznych fanatyków z Mrocznej Świątyni w dolinie orków. Nagroda: 2.000.000 doświadczenia, 50.000 yang, pigułka życia
Poszukiwanie 4 strony: Musimy udać się na Pustynie Yongbi do lochu małp i dotknąć pomnika. Nagroda: 2.000.000 doświadczenia, 50.000 yang, "Mikstura Wabiąca"-pigułka many Zadanie wykonujemy w lochu normalnych małp (loch na dole mapy pustyni) a oto doskonały opis drogi do pomników: I - Wchodzisz do lochu, idziesz cały czas prosto do słupa, potem przez portal i pierwsza w lewo i potem w prawo, znów przez portal potem na pierwszym rozwidleniu w prawo i potem w lewo tam stoi tablica
II - Idziemy cały czas do przodu (po dordze są zakręty, ale to nas nie powinno martwić bo tylko w jedną stronę bez rozwidleń [więc i tak musimy z nich korzystać] - idziemy jak droga prowadzi) aż dotrzemy do słupa. Klikamy na niego i idziemy dalej przez portal. Kiedy trafimy na rozwidlenie (skręt w lewo) ignorujemy je i idziemy troszke dalej aż natrafimy na drugie. Skręcamy w nie (lewo), idziemy prosto aż do pierwszego skrętu w prawo. Skręcamy,potem prosto (nie zawracamy sobię głowy kolejnymi skrętami) musimy dojść do portalu. Przechodzimy. Zaczynają się pojawiać duuuże małpy - to znak, że jesteśmy blisko. Teraz interesuje nas pierwszy skręt w prawo. Skręcamy (duuuże małpy są cały czas). idziemy przed siebię i jak trafimy na skręt w lewo - skręcamy. Mamy ślepy zaułek z tablicą. Klikamy i gotowe
Zadanie od Kapitana: Zabijać generałów klanu czarnego wiatru (Jak-To, To-Su i Gu-Ryung) Nagroda: 1.000.000 doświadczenia, Pierścień Języków na 30 dni (umożliwia mówienie i rozumienie innych języków)
40 Misja Zabić 40 wysokich Ezot. Przywoływaczy albo 20 Silnych Zawadiaków Pustynnych Nagroda: 2-5% doświadczenia, losowy przedmiot
Zadanie od Kapitana: Mamy udać się do 2 miasta do Nakajima, który każe nam zabić Best kapitana z którego wypadnie nam 5 strona (oddajemy ją Urgielowi na 47 lvl)
Poziom 41 Zadanie od Domokrążcy: Musimy mu przynieść 100 szlifierzy (wypadają ze zwykłych orków czarodziejów po 2), nici od Ariyoung (musimy za nie zanieść ubrania do Ah-Yu w 1 mieście) i klejnot od Handlarza Różnościami: w zamian za 100 wątrób tygrysa (wypadają po 2 z tygrysów i białych tygrysów) Nagroda: 1.100.000 doświadczenia, złote kolczyki, naszyjnik, bransoleta
41 Misja Zabić 40 Zły Duch Martewgo Ciała albo 25 Silny Małpi wojownik Nagroda: 2-5% doświadczenia, losowy przedmiot
Poziom 42 42 Misja Zabić 30 złych zarażonych psów albo 30 silnych małpich wojowników Nagroda: 2-5% doświadczenia, losowy przedmiot, yang
Poziom 43 Misja 43 Zabić: Zly Zarażony Pies 40 lub Mały Trujący Pająk 35 Nagroda: 2-5% doświadczenia, Losowy przedmiot
Poziom 44 Misja od Mr. Soon: Zabic Berę, Tigrisa, Scrofę i Lykosa.- występują na 1 mapie, w zgrupowaniach swoich odpowiedników (niedźwiedź, tygrys, dzik, wilk) Nagroda: 1.400.000 doświadczenia, a, 25.000 yang, czapka na 41 lvl +1 (zależy od postaci jaka.)
Misja 44 Zabić:Zły Zarażony Człowiek 40 lub Mały Trujący Pająk 40. Nagroda:2-5% doświadczenia, 40k Yang
Poziom 45 Skarb lowcy: Trzeba zdobyc skarb lowcy z trudnych malp ktore znajduja sie w samym srodku pustyni(tym skarbem jest luk) Nagroda: 1.500.000 doświadczenia, 20 Peleryn męstwa 35.000 yang
Misja 45 40 Best. Fanatyk lub 35 Smiertelny trujacy pajak
Poziom 46 Zadanie od Sunny Wódz Mocy Smoka Trzeba zabijać w Świątyni Dumnych Wojowników (czyli Elit. Ezot. Wojowników) Muszą wypaść 2 księgi. Nagroda: 1.700.000 doświadczenia, 30k yang 3 diamenty
Poziom 47 Zadanie od Yonah Yonah prosi o przyniesienie 10 Sian [jedzenie konia] do stajennego Nagroda: 1.800.000 doświadczenia i księga misji trudna
47 misja 35 Zły zarażony człowiek lub 35 Silna Kamienna Małpa
Poziom 48 Zadanie od Zdrajca Bajso: Mamy przynieść mu Próbkę Zarażonego Człowieka. Zabijamy Zarażony człowiek. Nagroda: 1,9 kk doświadczenia, a i 30.000 yang
Misja 48 40 Zły zarażony Miecznik lub Silna Kamienna Małpa - 35
Poziom 49 Mamy przyniesc sto ok pająków Nagroda: 2,1 kk doświadczenia, i 60.000 yang
Misja 49 Best wojownik Arahan
Poziom 50 Quest od Kapitana trzeba poprzekładać Litery tak żeby wyszły słowa: WROGOWIE WIDZIANI NA HORYZONT - Wielkość liter ma znaczenie Nagroda: 2,5kk. doświadczenia
Misja 50 30 Silna złota małpa lub 40 Best.wódz Arahan
Poziom 51 Od Garncarza Yonah Musimy znalezc informacje o porcelanie Saldon i jezdzimy po npc. Nagroda: 2.500.000 doświadczenia, 35.000 yang oraz Jadelitowe buty
Misja 51 35 Silna złota małpa lub 50 Best. Śmiercionośny
Poziom 52 Zadania nie ma.
Misja 52 45 Zły zarażony miecznik lub 45 Szpon trujący pają
Poziom 53 Od Garncarza Yonah Musimy przynieść krew małpy, kryształowy kruszec, oraz piasek.. Nagroda: 3.000.000 doświadczenia, 30.000 yang
Misja 53 50 Zły zarażony miecznik lub 50 Szpon trujący pająk
Poziom 54 Zadania nie ma.
Misja 54 40 Best.Przywoływacz lub 30 Demoni Łucznik
Poziom 55 Od Zdrajcy Baiso Jedziemy do Baek-Go, przynosimy mu zioło z trudnych małp, on robi z tego lekarstwo, które odnosimy do zdrajcy Nagroda: 4.000.000doświadczenia, 50.000 yang
Poziom 56 Od Kapitana Kapitan każe nam zebrać 5.000 grotów strzał, wypadają po 10 z zarażony łucznik Nagroda: 4.500.000 doświadczenia, 3x Dłon Krytyka, 3x Dłon Przebicia, 50.000 yang, 2x srednia czerwona mikstura
Poziom 57 Od Dozorcy. Dozorca wysyla do Octavio po zupę z żabich udek. Octavio każe zdobyć żabie udka. Lecą z żab, bezpośrednio do plecaka. Nie pojawia się informacja o powrocie.
Nagroda: 5.000.000 doświadczenia, 50.000 yang, 2 średnie czerwone mikstury
Misja 57 40 Demoni łucznik lub 50 zły zarażony łucznik.
Poziom 58 Od Kapitana. Kapitan każe nam odnaleźć szpiega (rybaka) na obszarze Joan (Chunjo). Nagroda: Od rybaka: 3 pieczone krasnopiórki Od Kapitana: 5.500.000 doświadczenia, 50.000 yang, 2 średnie czerwone mikstury
Misja 58 45 zly zarazony lucznik lub 40 straszydlo
Poziom 59 Od Taurean - lody Bingsu, isc do Harang, ten odsyła do Octavio. Chce on dostać 50 sztuk pokruszonego lodu od lodowych potworów. Za 50 szt. lodu Octavio daje "Syrop z lodem" i każe to dać Taurean. Nagroda: 6.000.000 doświadczenia, 1 Zwoj Boga Wojny, 70k yang 2 średnie czerwone mikstury
Misja 59 50 straszydlo lub 45 zly zarazony lucznik
|